Życie studenckie w Lublinie

Co się dzieje na uczelniach Lublina?

Marketing z perspektywy młodych badaczy – konferencja na Politechnice Lubelskie

Marketing z perspektywy młodych badaczy – konferencja na Politechnice Lubelskie

Dyskusja o wpływie marek na wybory konsumentów

Już 25 marca Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej stanie się centrum dyskusji o marketingu. III Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Marketing Okiem Młodych Naukowców" zgromadzi studentów, badaczy i ekspertów, aby omówić mechanizmy wpływające na wybory konsumentów. Wydarzenie potrwa od godziny 9:00 do 16:40 i odbędzie się w budynku Wydziału Zarządzania.

Najważniejsze zagadnienia marketingowe poruszane podczas konferencji

Podczas wydarzenia uczestnicy przeanalizują m.in. rolę social media w decyzjach zakupowych, znaczenie ekologii w marketingu oraz sposoby komunikacji marek z klientami. Nie zabraknie dyskusji o historii marketingu, neuromarketingu i visual marketingu. Ważnym punktem będzie również omówienie budowania wizerunku osobistego oraz manipulacji umysłem konsumenta.

Wystąpienia ekspertów branży marketingowej

W konferencji wezmą udział uznani specjaliści. Artur Habza, mentor biznesu z Polskiego Instytutu Rozwoju Strategii Biznesowych, wyjaśni, jak skutecznie kreować markę osobistą i zawodową. Edyta Pytka, kierownik Biura Promocji i Marketingu Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, zaprezentuje możliwości CSK Studio jako narzędzia do budowania komunikacji z odbiorcami.

Praktyczne warsztaty i szkolenia dla uczestników

Konferencja to nie tylko wykłady i panele dyskusyjne. W programie przewidziano również liczne warsztaty, które pozwolą uczestnikom zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie nowoczesnych strategii marketingowych. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w szkoleniu prowadzonym przez Agencję Reklamową Vena Art. Eksperci omówią zagadnienia cybersemantyki, cyberdesignu i marketingu taktycznego, wskazując praktyczne zastosowania nowoczesnych narzędzi promocyjnych.

Analizy studentów dotyczące marketingu osobistego i cyfrowego

Studenci z różnych uczelni, w tym Politechniki Lubelskiej, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, będą mieli okazję zaprezentować własne analizy i badania. Tematy obejmą prawo autorskie w fotografii, rolę tatuażu w budowaniu marki osobistej oraz influencer marketing jako czynnik kształtujący współczesne trendy zakupowe.

Cel organizatorów – rozwój wiedzy i kompetencji marketingowych

Wydarzenie organizuje Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej we współpracy z Kołem Naukowym Pollub.my Marketing.

Dr inż. Agnieszka Bojanowska z Katedry Marketingu podkreśla znaczenie marketingu jako strategii pozwalającej firmom budować przewagę konkurencyjną.

Konferencja "Marketing Okiem Młodych Naukowców" to szansa na zdobycie cennej wiedzy i spojrzenie na marketing z nowej perspektywy. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział, a najlepsze prezentacje zostaną uwzględnione w publikacji pokonferencyjnej. To wydarzenie, którego nie można przegapić!

źródło: Politechnika Lubelska, oprac. red.